понеделник, 20 август 2012 г.

Захарната обувка за една моя любимка

Това е поредната торта :) Този месец свят ми се зави, но въпреки, че ужасно се изморих, пак ме сърбят ръчичките за захар. При мен има един особен момент - докато правя предварителната подготовка с някаква обща идея в главата, желанието ми намалява. Когато забъркам тортата и омажа къщата в крем и трохи, желанието ми изчезва. Когато измажа с маслен крем и дойде време да покривам, започвам да копая дълбоко под земята, за да си намеря желанието, а след като покрия и започна да декорирам и идеята ми постепенно да изкристализира в главата, желанието ми идва като огромно цунами и когато тортата е готова, то още не е намаляло и си чака следващото предизвикателство.
Никога нямам предварителна представа как ще изглежда една торта, имам само някакви бегли идеи, които в повечето случаи са претърпели тотални промени до края си. Така че някой като ме пита какво замислям, ми е доста трудничко да отговоря :)

Така, тази торта е за едно момиченце на 4, а като поредност е петата, която правя за това семейство. Идеята беше за Уинкс (о, Боже!) и обувка. Започнах от обувката и тя толкова ми хареса, че просто не можех да си я представя с Уинкс до нея. Обадих се на майка й и в крайна сметка сложих Уинкската на тортата за градината (ама нея няма да показвам :)) - готова торта, която облякох и декорирах, но хич не харесах), а обувката да намери достойно местенце на собствена торта, чието единствено изискване беше да е РОЗОВА! И, разбира се, да има обувка....



А ето и върху какво кацна самото обуще:





И понеже скоростта на тази торта беше огромна, тя е с готови блатове и същия малинов йогурт, който използвах за тази торта.

2 коментара:

traiana каза...

Прекрасна е! Браво! Смятам, че малката госпожица много се е зарадвала!

Вики каза...

Благодаря! Поне по описанието на майка й - постигнала съм ефекта :)))
Поздрави

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че се отбихте при мен и оставихте нещо от себе си!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© 2011 Viki's blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena