събота, 12 ноември 2011 г.

Захарни фигурки

Отдавна не съм писала, а и съм изпаднала в нещо като творческа дупка. Използвам времето на "неправене на нищо" да потренирам малко със захарно тесто. Ето какво сътвори моята особа последните дни: 
Ето и една захарна Мини Маус. Микитата за мен са предизвикателство и това е резултатът от дългата борба, докато се науча да ги правя :)

Мишка, на която са й вързали тенекия :)

Хо-хо-хо и бутилка ром! (резервЪ от цар Киро)
Едно девойче
Леееко изчервена костенурка
Далматинче
Един понапълнял заек, обаааче влюбен.
"Аз не чакам за среееееееееща, не чакам, но моооооооля тееееееее, оооо, моля те, ти да минеш от другия бряяяяяяяяяг"


0 коментара:

Публикуване на коментар

Благодаря ви, че се отбихте при мен и оставихте нещо от себе си!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© 2011 Viki's blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena